Με εξειδίκευση και εμπειρία χρόνων πάνω στην μουσικοκινητική και χορευτική εκπαίδευση των παιδιών της τρυφερής ηλικίας 3,5 – 5 ετών βοηθάμε ώστε «οι μικροί μαθητές» να αναπτύσσουν την κοινωνικότητά τους να ελέγχουν το μυϊκό τους σύστημα, να εξελίσσουν την ελαστικότητά τους και να προετοιμάζονται για το μπαλέτο.
Το πρόγραμμα που διδάσκεται, περιλαμβάνει βασικές αρχές του μπαλέτου και απαραίτητες κινήσεις για την ψυχοσωματική τους ανάπτυξη. Το μάθημα αυτό συνδυάζεται στη σχολή μας με μουσικοκινητική αγωγή συστήματος Orff και συστήματος Dalcrose, θεατρικό παιχνίδι και δημιουργικό χορό.
Χρησιμοποιώντας διάφορα υλικά εντείνουμε την φαντασία τους και καταφέρνουμε να δημιουργήσουμε ένα περιβάλλον οικείο για τα παιδιά κι έτσι η διδασκαλία γίνεται διασκεδαστική και την ίδια στιγμή αποδοτική. Τα παιδιά έρχονται σε επαφή με ασκήσεις ρυθμού και γνωρίζουν το σώμα και τις δυνατότητές του.
Το θεατρικό παιχνίδι δίνει την δυνατότητα στα παιδιά να αναπτύξουν την κίνησή τους στον χώρο, να εκφραστούν και να διοχετεύσουν την ενέργειά τους δημιουργικά. Εντείνει την φαντασία τους καλώντας τα να δημιουργήσουν διαφορετικά είδη περιβάλλοντος και διαφορετικές καταστάσεις.
Μέσα από το θεατρικό παιχνίδι και την κατάλληλη καθοδήγηση από εμψυχωτές ενισχύουν την αίσθηση της ομαδικότητας, κοινωνικοποιούνται και έρχονται σε επαφή με την καλλιτεχνική τους φύση καθώς το θεατρικό παιχνίδι κάνει χρήση όλων των τεχνών με σκοπό την σφαιρική προσέγγιση των αισθήσεων του παιδιού.
Μέσα από την κίνηση, τα χρώματα, τη μουσική, το σώμα, το ρυθμό, τη δραματοποίηση παραμυθιών και μύθων καταφέρνουν να ανακαλύψουν τον εαυτό τους και τις ικανότητές τους, να χαλαρώσουν, να εκφραστούν, να γελάσουν, να αναπτύξουν την άποψή τους σε κοινωνικά θέματα και τελικά να μπορέσουν να αναπτυχθούν ομαλά και να εξελιχθούν κάνοντας χρήση όλων των δυνατοτήτων τους
Τα παιδιά από πολύ νωρίς έχουν την τάση και την ανάγκη να εκφράσουν τα συναισθήματά τους μέσω της κίνησης. Η κινητική δημιουργική έκφραση αποτελεί για τα παιδιά την μεγαλύτερη πηγή απελευθέρωσης ενέργειας.
Ο δημιουργικός χορός είναι εκείνο το είδος χορού που καλύπτει τις πολλαπλές ανάγκες των παιδιών. Βασίζεται στην αυθόρμητη κίνηση και σχετίζεται με την γλώσσα του σώματος. Βοηθά τα παιδιά να ανακαλύψουν τρόπους κίνησης που τους εκφράζουν και τα γεμίζουν συναισθήματα.
Ο δημιουργικός χορός δεν βασίζεται σε κανόνες. Ο δάσκαλος δίνει το ερέθισμα που τα παιδιά καλούνται να αποκωδικοποιήσουν με τον δικό τους μοναδικό τρόπο χωρίς να υπάρχει σωστό ή λάθος.
Μ’ αυτό το τρόπο το παιδί αναπτύσσει την φαντασία και τη δημιουργικότητά του, μαθαίνει να ελέγχει την κίνησή του στον χώρο, ενεργεί και μαθαίνει να εμπιστεύεται τον εαυτό του και την ομάδα, αποκτά τον έλεγχο του σώματός του, αναπτύσσει πρωτοβουλία, εφευρετικότητα και κριτική ικανότητα και μαθαίνει να κοινωνικοποιείται μέσω διαπροσωπικών σχέσεων - λεκτικής ή μη λεκτικής επικοινωνίας - με τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας.